vrijdag 13 december 2013

Offerte 1 en 2

Offerte van Diving World NL:
Vertrekdatum 24/4 Retourdatum 1/5 Land Egypte Route Noord Wrakken & Riffen Boot Blue Planet 1 Vertrek Hurghada Aankomst Hurghada Notities  € 60 pp vroegboekkorting! Vlucht Per persoon - - - - (Cruise only) € 639 Cruise plus retour vlucht Amsterdam/Hurghada € 1157 Cruise plus retour vlucht Dusseldorf/Hurghada € 1119

Inbegrepen: Retour chartervluchten (niet bij "cruise only") Luchthavenbelasting & vliegbelastingen (voor vertrek vanaf Duitsland) Alle transfers 6 of 13 nachten duikcruise op basis van "soft all-inclusive" (volpension, snacks, thee, koffie, frisdranken en mineraalwater) 3-4 duiken per dag voor 5 of 12 dagen (inclusief nachtduiken buiten de Marine Parks) en 2 duiken de laatste dag, tanks, lucht, lood & diensten van de duikgidsen laatste nacht aan boord of in een vier sterren hotel op basis van halfpension (afhankelijke van bootschema.) Zekerheid van een ANVR, SGR & ook Calamiteitenfonds aangesloten bedrijf € 25 klanten korting op een volgende reis!

De reactie van Eigenwijze Duikreizen was:
Hartelijk dank voor uw aanvraag naar Egypte. Graag zou ik met u de liveaboard mogelijkheden voor Egypte even doornemen. Ook aangaande budget en wensen. Aangezien ik uw GSM nummer niet heb, zou ik het op prijs stellen als u ons even belt. Ik ben vandaag, morgen en vrijdag tot 17.00 uur aanwezig. Ik zie uit naar uw telefoontje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten