woensdag 1 juli 2009

Divers International (D.I.)

Vrijwel unaniem is er gekozen voor Divers International. Jaaaaah Daan heeft nu ook gereageerd. Iedereen is nu voor. Ik zal daarom deze week nog contact met het bedrijf opnemen.
D.I. doet ook dagtochten. Misschien kunnen we het combineren met het duikprogramma. Dus 5 dagen duiken en dan de 6e en dus de laatste dag een dagtocht. Wat vinden jullie daarvan?
Ik heb inmiddels vernomen, dat als je zelf een jeep o.i.d. huurt en je wilt de woestijn in, dat dat alleen mag onder begeleiding van een soldaat :-(

Wie weet hier mee over of heeft daar ervaring mee??

De komende twee weken zal het wat rustig zijn op dit blog. Ik zit dan in de Vogezen.

2 opmerkingen:

  1. Hee allemaal,

    Carlijn en ik hebben nog even gezocht naar een aantal dagtrips/excursies vanuit sharm el sheikh. Er staan wel een aantal leuke dingen tussen Dit is de link: http://www.everyoneweb.com/excursies-sharm/
    Kijk maaar eens wat jullie er van vinden.

    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik (carlijn) heb trouwens laatst met een patient gepraat die ook pas naar Egypte is geweest. Ze zaten ook vlak bij sharm el sheikh en ze zijn daar 's avonds met een gids de bergen in gegaan om de zonsondergang te bekijken. Volgens deze man was deze berg de tafelberg maar dat lijkt me sterk in Egypte?!..Hij zei wel dat dit echt een aanrader is om te doen. Nou heb ik al even gezocht op internet maar heb het nog niet kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen