donderdag 25 juni 2009

Advies van ons hotel

Dear Henk Achterkamp,
Sunny greetings from Royal Albatros Moderna in Sharm El Sheikh.
First of all, let me thank you for choosing PICKALBATROS Hotels & Nile Cruises and Royal Albatros Moderna for your coming holiday.
Our entire team would like to assure you that, we will not spare any efforts to make your holiday more than pleasant and remarkable and we will do our best to allocate your good self in the requested location or similar one subject to the hotel availability.
Kindly find details of diving center in the our hotel http://www.brightshark555.com/
or mailto:e-mail%3Anagah555@hotmail.com
If you have any further questions please do not hesitate to contact me personally any time.
Thanks and regards,
Ms. Elvira Mullagulova
Guest Relations

Kijk maar eens op de site. Het hotel heeft dus een eigen duikcentrum. Ik denk niet dat ik bij dit duikclu(p)je een offerte aanvraag!

3 opmerkingen:

  1. hahah heel fijn :P daar wil ik wel bij duiken! Nee maar om even terug te komen op de andere offertes: Carlijn en Melanie zouden maandag nog een keer in het zwembad gaan duiken en dan zouden ze ook nog vragen of die instructeur wel eens van die duikscholen heeft gehoord. De goedkoopste moet volgens mij ook gewoon goed zijn? En anders zijn we met tien man, dus kunnen we altijd gaan rellen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even een poll he, want volgens mij is dat hier rechtsboven een parrotfish.. Maar wie is het met mij eens?! Meeste stemmen gelden :P

    Reinoud

    BeantwoordenVerwijderen